Jag är inte sån...

Hjälper det att ställa sig och skrika rakt ut? Blir livet bättre då? Jag känner iaf absolut för att testa. Är så tråkig, tycker verkligen inte om mig själv och mitt liv nu. Jag försöker och skylla allt på vädret men det är inte rättvist. Livet blir ju inte bättre än vad man gör det till, men jag har ingen energi till att ens försöka ta tag i nåt... Känns som jag hamnat i en sjukt förtidig höstdepresion.

Är så trött på att vara själv också, men blir livet bättre om jag har nån? Kanske, kanske inte... Till jul så kanske...

Jag vill vara söt och stråla, sånt tycker jag om, men det känns som det händer i nästa liv...

Enda dagen jag är ledig den här veckan och vad gör jag, jo jag sitter här och spyr galla...WIIEE FÖR MIG!

Helgens festande var okej, hotellet var ju helt dött, ovanligt. Som tur är så gav det inte mer smak iaf, nu har jag inga mer lediga helger, så jag kan börja festa typ tidigast v 34 igen. Men det kanske är bra, då kanske jag har orkat samla ihop lite energi och är tillbaka på toppen :)

Önskar att jag bara kunde ha is i magen och ta varje dag som den kommer men det går inte...jag är inte sån...



Kommentarer
» Jenny

Vet vad du menar. Livet är skit!

2007-07-09 17:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback