Big girls don´t cry...

Wiiieee jag fick byta tur imorrn så nu jobbar jag dagen istället för kvällen, och det betyder att jag kan gå på inflyttningsfesten utan att missa nåt :) Ska nog ha kjol imorrn, ska trotsa vädret!

Idag har jag och Sandra, eller Sandra bakat kladdkaka (jag hjälpte bara till att äta eller nej jag smorde ju formen, det viktigaste jobbet av allt...?!) Dessvärre hände nåt med kakan, den smakade vattnigt och kändes lite svampig. Men hey jag äter allt så det gjorde inget. Sandra konstaterade att vår kladdkaka duger i krig, och det passar ju bra nu när kottkriget är i full gång. Har en liten bula + det där jävla jacket i huvudet nu
:(

Har fastnat för Fergies "Bid girls don´t cry", me like! Är annars inte så överförtjust i henne. Blev även tipsad om annan bra musik idag...tycker jag ni ska ta och lyssna på, riktigt bra...
Fastidious

Nej skönhetssömnen kanske, så jag är sötas i Stasserland imorrn ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback