Använt lite hjärna...

Livet kanske blir bättre om jag anstränger mig lite :) Inte undra på att jag inte strålar när jag går i samma fula kläder hela dagarna ut och in. Anstränger mig inte ett dugg när jag ska jobba. Använder inte de bästa kläderna, eftersom jag inte vill slita på dem i jobbet, sen är det väl mycket som inte passar att jobba i heller :) Men nu kanske jag ska ta tag i livet. För här om kvällen när jag jobbade pratade en kollega om nya kläder hon köpt, då kom jag på att jag hade liknande kläder i garderoben som är nya men som jag glömt bort, eftersom jag typ inte ens klär mig normalt längre när jag är ledig (vilket är en dag i veckan men ändå). Så idag kanske jag t.o.om ska sminka mig lite. Jag behöver ju faktiskt inte se ut som en sophög bara för att jag jobbar :) Grattis Sassa för att du äntligen tänkt till, du vinner en brun hammock i valfri färg. Kanske blir en bra dag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback