Stor rensning...

Idag har jag rensat ur min garderob, de gör lika ont varje gång. För tänk om jag behöver de nån gång? Men de kommer jag antagligen inte, har jag inte använt de på flera år eller kommit i de på flera år så kommer jag nog inte att använda det igen...

Igår var jag och hälsade på Freja. Hon var så söt så. Va kul att träffa Karro också, vi ses ju högst två gånger om året nu om vi har tur. Så dumt att ingen av oss har körkort... Sen Örebro kunde faktiskt vara världens ände lika gärna, för de går ju inga vettiga bussar dit. Dumt!

Idag ska jag storhandla om min kära mor behagar komma hit nån gång. Måste ha lite bärhjälp, orkar inte bära hem allt själv.

Måste ta reda på om jag jobbar julafton också, eftersom de på jobbet aldrig hör av sig...

Hmm frukost kankse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback