Julkort...

Försökte få Grinchen i julstämnig förut. Dansade med henne till nån julsång. Hon svarade genom att gå och äta lite på min ny inköpta julstjärna :) Den är giftig, så hoppas den lilla elakningen får ont i magen ;)

Nu är julkorten skrivna, en början, nu fattas de bara frimärken och att jag ska posta dem. Har gått efter adresserna på eniro, så stämmer de inte får man skylla sig själv om inte mitt julkort kommer fram :)  Sen måsta jag bara lägga in att jag tycker att de är skittöntigt att man inte ska skriva Brattfors utan Filipstad.

Får se om jag kan komma iväg nåt till Karlstad i helgen, om inte annat lovar jag att presenten kommer på posten :)

Kanske skulle slå in julklapparna när jag ändå är i farten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback