God morgon...

Fick världens trevligaste överraskning imorse...NOT! Upptäckte en fläck på tapeten vid elementet i hallen när jag skulle gå till jobbet. Trodde först att de var en katt som varit där och kissat. Men de kändes så fel, mina små änglar har aldrig varit nånstans utanför sin låda, och de ska de ha beröm för :) Så när jag tittade närmre, visade de sig att mitt element läckte för fullt. Jag hade ju inte tid med de, eftersom de va tio minuter kvar tills jag skulle börja jobba. Men då ringde jag världens bästa mamma som kom hit och ringde efter en reparatör, som kom hit och fixade de. Fast mamma blev lite snopen när hon ringde felanmälningsnummret och hamnade hos SOS. Hsb har tydligen telefonen kopplad dit på helgerna. Så på måndag ska jag ringa och säga till om min fläkt och min toalett så jag får de lagade också. De har varit trasiga sen jag flyttade in, men de har inte blivit av att jag fixat de eftersom jag trott att jag skulle stå för de själv, när jag måste stå för typ spis,  kyl och frys och så.

Nu får de bli mat, sen ska jag gå ner till mormor och äta nybakta lussebullar innan jobbet. Min snälla mamma har gjort dom till mig idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback