Äkta prinskorv gör mig lycklig,vad gör dig lycklig?

Jag är lycklig, och p.g.a. en sån ynka grej som äkta prinskorv. Var på julbord med jobbet idag. Julbordet är i en skolmatsal alltså = skolmats-julbord. Men gissa om jag blev glatt överraskad när de var äkta prinskorv, hade iskallt räknat med typ små grillkorvar. Stort + till julbordet blev de :D Sen janssonen kunde ses över, men den hade jag ju ändå inga förhoppningar om. Prinskorven är allt bäst på ett julbord. Men nu är jag bra glad att de är långt kvar till julafton. Fast än jag längtat och varit så sugen på julbord, så står de mig lite upp i halsen nu...

Kommentarer
» Fredrik

Typ morsans köttbullar hehe..

2007-12-05 21:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback