148/152...

Idag följde jag med mamma och Monika till Billiga Niklas. Hittade jätte fint gardintyg till köket bl.a. Men de blev dyrt ändå, många saker för 20 kr blir tillslut ganska mycket pengar... Monika skulle ha en jacka till sitt barnbarn som hon skulle ha i stallet. Så jag fick lov att pröva den, de va storlek 148/152, och pinsamt nog så passade den. Så nu kanske man ska börja handla barnkläder och spara in en hacka :)

Imorrn ska jag göra smörgåstårta, mums
:)

Usch de känns som jag har feber, inge kul. Ska nog ta mig en dusch och se om de känns bättre efteråt.

Kommentarer
» SimpleGirls

vilken fin header du har! =)

2007-12-29 17:11:38
URL: http://SimpleGirls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback