Utmaning...

Hmm undrar om jag har tålamod och ork till de senaste jag hittat hos Rymdkatten, ska iallafall testa och se hur långt jag orkar :)


REGLERNA: Svara på de 12 frågorna, inte i ord, utan gör en bildsökning på Google på ditt svar. Ta den FÖRSTA användbara bilden som dyker upp. Använd den som "svar".


1. Vilket år är du född?

image23


2. Hur definerar du din sexuella läggning?

image24


3. Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?

image25


4. Och din sämsta?


image26


5. Vad söker du hos en partner?


image27


6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse (förnamnet)?

image28


7. Vilket yrke är det sexigaste du vet?

image29


8. Vilken kändis är hetast enligt dig?


image30



9. Vad gör dig avtänd?

image31


10. Vem hade du ditt första riktiga förhållande med (förnamnet)?


image32


11. Vilket kroppsdel, förutom munnen, gillar du mest att kyssa på en kärlekspartner?


image33


12. Ett kärlekspar på film eller tv som du gillar?


image34


Jag orkade, trots min sega dator. Applåd till mig! ;) En del kort blev ju jätte konstiga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback