Newbody...

Idag har varit en skaplig dag, de finns nog hopp :) Känns lite jobbigt bara att de är två dar till jag ska upp tidigt.


Idag drog jag, Jenny och killarna till Nykroppa och kollade på fotboll. Spännande match och fick vara stolt storasyster när broder gjorde mål :D Synd bara att de blev 4-4 till slut. Roligast var nog på slutet när vi skulle åka och Jenny körde iväg. Dessvärre hade inte Kim kommit in ordentligt och han höll i handtaget och sprang med längs bilen. Vi fick oss ett gott skratt p.g.a de på hemvägen, de behövde jag.


Tror på fest på lördag, ska göra mitt bästa för att ladda!


Nu sova!

Kommentarer
» Jenny

Ha ha ha ha ha!!! Du kan ju inte skriva det här! Jag skämms ju, men kul var det. =D

2007-08-10 16:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback