Mikael=Mikaela?

Fick en obehaglig överraskning igår när jag var på väg till ikea. Tandläkaren ringde och vill att jag skulle komma dit. Så idag 15.40 är de bara att gapa :( Skulle inte säga nåt om de inte var så jävla dyrt. Som tur var fick jag ju reda på det innan ikea så jag kunde shoppa med måtta. Tandläkarutgiften är ju inte inräknad i månadens budget. Så för att överleva blir de bara klippning imorrn, slingorna får Jenny fixa. Då går de nog ihop :)


Fick äntligen hem mitt rosa data bord igår, och duktig som jag är så satte jag ihop de alldeles själv :) Fast jag har insett att de inte riktigt passar att heta Mikael, så de får nog bli en
Mikaela :)

image22


Borde städa istället för att sitta här, men vill verkligen inte :) De hinns, måste ju få umgås lite med "Mikaela;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback