Många grejer...

Jag vill att tiden ska gå... iaf till imorrn, för då kommer lönebeskedet. Fast vem vet, jag kanske blir besviken imorrn när de väl kommit :) Sen vill jag att de ska bli måndag, då ska jag och Mattias handla på systemet inför marken. Caisa och fisen får vara chaufför dit. Sen ska jag och Caisa storhandla. Jag ska svänga förbi sjukhuset på eftermiddan och sen förhoppningsvis så blir de Örebro och Ikea :) Många grejer blir de att göra på måndag... Efter måndag kan vi hoppa till onsdag för då ska jag klippa mig fin till marken :) Å sen får de gärna bli helg på en gång, fredag, lördag och söndag för då är de marken! Längtar, längtar, längtar!


Så nu är de väl bara att räkna dagarna fram till allt...Ska fördriva tiden idag med nya gardiner,fönsterputsning, kuddfodral, plantering av blommor och hylluppsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback