Han fick mig att le...

Tror att Mikaela löste mitt humör-problem idag, att jag inte tänkt så långt... De kanske bara är så att jag jobbat för mycket. Jag hoppas de för då är de snart löst, nästa vecka är jag ju ledig för all framtid, eller jag tills jag får ett jobb :) De är jobbigt när man inte kan sätta fingret på hur man mår och varför.


Larsmäss
, kanske aldrig mer. De va inte mer än typ okej i år. Kom aldrig riktigt i gång.


Idag kollade jag och JennyThe Holiday, den var väl så där. De senaste filmerna jag sett har inte riktgit varit som jag föreställt mig. Men Jude Law däremot...ojojoj. Vilken charmig kille. Ge mig! Log verkligen i soffan och log när han log. Sånt gillar jag
:) Får inte glömma att ge Jenny en klapp på axeln för att hon inte somnade. Var nog första filmen vi såg ihop som hon inte somnade till. Å då ska tilläggas att vi varit på bio ihop också ;)


Fick kläder och ett par skor idag av min kära mamma, hon har handlat på ellos rean, mycket uppskattat :D


Imorrn ska jag inte göra ett skit, bara andas. Kanske plantera om mina blommor i den nya STORA krukan.

Kommentarer
» Tanya

Dolliieeee. Ja har ny blogg ;)
LOVE YA!

2007-08-14 14:23:19
URL: http://tiona.blogg.se
» Jenny

Ha ha, nu är du igång och skämmer ut mig igen :)

2007-08-14 15:05:26
» Tanya

hihi , visst e min sida fin ? ;) ja vet inte ens om vi kommer till oxhälja i år , tror inte kaj har tid för de .. han eju bara hemma på helger nu... men ja har sagt att ja vill de , vi får se ! =) <33

2007-08-14 17:16:40
URL: http://tiona.blogg.se
» Tanya

Vem fick dej å le då ? =)

2007-08-15 22:39:14
» killersassa

Tanya: haha de vara bara Jude Law som fick mig och le, ingen riktigt pojke. Har slutat dejta för i år. Kanske tar tag i de nästa år igen :)

2007-08-16 11:19:02
URL: http://killersassa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback