Färdig krånglat?

Idag har jag äntligen krånglat färdigt med min ledighet till Larsmäss. Men nu är frågan, vill jag verkligen festa då? Som de känns nu så är jag inte ett dugg sugen. Känns som de kommer att bli en redig snefylla som förra året i såna fall... Inte lätt när man är en sur bitterfitta eller är jag en bitter surfitta, jaja skit samma, är nog båda två :) Du kanske ska komma hit i år igen Anna, om vi har tur så kanske de är Kallabaliken igen eller vad de nu hette :D


Idag har jag och Max bakat en tårta, bara därför att :) Den blev jättegod!


Borde sov nu, har ju trots allt haft full rulle sen kl 7 imorse. Ska bli gött och få sova i sin egen säng igen. Min soffa är go, men bara för middagssovning ;) Jobba imorrn bitti och resten av veckan...

Kommentarer
» Rymdkatten

Fan det var grejer det!! Ett öltält mitt ute i skogen. Jag kommer inte ens ihåg att det var ett uppträdande haha

2007-08-02 23:49:12
URL: http://rymdkatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback