Facelift...

Nu äntligen är min "tråkvägg" mysig! Har haft en vägg som känts så tråkig, och jag har inte vetat vad jag skulle ha gjort med den. Men idag  kom en hylla upp och blommor så nu känns de riktigt bra, jag trivs. Ännu bättre blir de nog när de nya databordet är på plats!


Jag är riktigt bortskämd av min mamma, inte med pengar (vilket jag är glad över, för jag vet tack vare de värdet av en krona) men med hjälp. Min mamma hjälper mig jättemycket med mitt hem. Jag har riktigt tur som har min mamma ja. Sen att jag har en bra mormor som ställer upp med mat också, de är inte fel
;)


Nu kan man se stjärnorna igen på himlen. Jag älskar stjärnorna, de är mysiga. De enda bra med mörkter tror jag
:)


Sova så de blir fredag nån gång. Hoppas att jag vaknar lagomt till posten ;)


image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback