Dags för barn?

I måndags var jag upp till barnmorskan för att fixa nya p-piller. För de första ljög ja, hon frågade om jag hade fast partner, och jag svarade ja. Fast på ett sätt har jag ju de, jag har partnern osynlig. Och han smittar mig inte med nåt :) Sen så frågade hon om jag skulle ha utskrivet för ett helt år. Jag tyckte och tolkade på henne att hon tyckte att jag skulle ha 3 månader i taget istället. Men jag tycker att de är krångligt, springa på apoteket stup i kvarten, nej tack, bättre att få allt i handen på en gång.


Sen när jag väl kom till apoteket igår så frågade hon på apoteket om jag verkligen ville ha för ett helt år. Då började jag fundera, för de kändes som om hon också tyckte att jag skulle springa där var tredje månad. Är jag kanske i den åldersgruppen att jag inte ska hämta ut ett helt år, eftersom de kan vara onödigt för att jag ändå borde skaffa barn snart. Så de är de bättre att bara sitta med nån extra karat över än massa kartor... Vet att de bara är jag som är knäpp, och tolkade så här, men de kändes faktiskt så när jag kände mig i frågasatt :)


Kommentarer
» Tanya

Duktig du är som ljög .... :) inte bra det jue! =)

2007-08-29 22:24:49
» killersassa

Tanya: haha jag ljög bara för att slippa göra en undersökning :D

2007-08-30 10:59:48
URL: http://killersassa.blogg.se
» Sara

Haha sådär gör jag med..Du förresten hur gör du sp fina bilder??

2007-08-30 23:57:44
URL: http://frokenfinemang.blogg.se
» killersassa

Sara: Jag får mina bilder. Skulle absolut inte kunna göra dom själv :)

2007-08-31 09:16:13
URL: http://killersassa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback