Besatt...

Just nu kan jag inte tänka på nåt annat än mitt hår, vill verkligen klippa mig. Men jag mitt pucko har inte klipptid än på flera veckor. Jag ska inte spara ut håret längre, fast jag vill inte riktigt ha som jag hade pagen sist heller. Vet precis hur jag vill ha de, men tror inte att jag kan förklara de för min frisör... Så frågan är om de här kommer att sluta som jag vill...


Sitter och väntar på What about Brian, ny favvo
:)


Har tvättstugan imorrn, men så trött som jag är nu för tiden, så tror jag inte att jag kommer orka gå upp...


Kommentarer
» Tanya

What about brian e kul å kolla på , har gjort de ett tag ... :P hihi

2007-08-16 10:25:32
» tanya

hur visste du att vi skulle flytta ? =)

2007-08-16 16:34:26
URL: http://tiona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback