Wiiieee idag har jag...

inte pluggat, som jag skulle. Fyyyyy på mig! Har däremot sovit midda två gånger idag. Nån mer som lyckats med det? Somnade om imorse i soffan när pojken gått, sen somnade jag när jag hade varit hemma hos mormor. Det är jobbigt att hjälpa gamla tanter att handla :)

Doris fick åka på semester igår kväll. Claes-Jörgen verkade lite för intresserad av hennes bakdel för deras bästa. Nog för att jag inte tror att det kan bli bebisar än, men jag vågade inte chansa. Som tur är har jag världens bästa mormor som ställde upp och tog den lilla fröken. Så Doris har nog varit i himlen idag. Hon fick extremt mycket grillad kycklig av mormor. Men man ska väl ha det bra på semestern så
:)

Nu ska jag blåsa mitt hår, så att jag inte ser ut som ett troll imorrn bitti. Eller ja, mer trollig än jag brukar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback