Stuligt igen...

Nu är jag igång och snor från Anna igen ;)

1. Sätt din musik på blanda
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. Använd sångtitlen som svar på frågan

1. hur mår du idag?
  Pojken på månen

2. kommer du komma långt i livet?
Turn the tide

3. hur ser dina vänner dig?
Ain´t it funny

4. kommer du gifta dig?
Ain´t that just the way

5. vad är ditt livs themesong?
Så länge vi har varann

6. vad är ditt livs historia?
Kärlekens tunga

7. hur är skolan för dig?
Stand by my woman

8. hur kan du komma framåt i livet?
This years love

9. hur kommer imorgon vara?
Dad´s girl

10. vad är det bästa med dina vänner?
Untitled

11. vad finns i lager för nästa vecka?
Tokyo

12. vilken sång beskriver dig bäst?
Calling your name

13. hur är det med ditt liv?
Just idag är jag stark

14. vilken låt ska spelas på din begravning?
Be OK

15. hur ser världen på dig?
Är du redo

16. kommer du att ha ett lyckligt liv?
Signaturmelodin till fragglarna

17. vad tycker dina vänner om dig?
I still believe

18. vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Living on my own

19. vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Primo Victoria

20. har du en djup & mörk hemlighet?
Underneath your clothes

21. brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Alright

22. hur kan jag göra mig själv glad?
This ain´t a scene, it´s an arms race

23. kommer jag någonsin ha barn?
I got you babe

24. vad är några tips till mig?
Jag vill att vi tror på varann

25. hur kommer jag bli igenkänd?
Vi mot världen

26. vad är min danssång?
Inner city anectodets

Det här tyckte Sassa var riktigt kul. Rekommenderar det verkligen :)

Kommentarer
» Rymdkatten

jag har en till lista som du gärna får sno! Ligger på bloggen just nu

2007-04-24 18:11:13
URL: http://rymdkatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback