Sett mig själv som spöke...

I år är det lätt att sammanfatta påsken... Sassa kommer inte i håg nåt...och lika bra är nog det. Borde nog ha ångest men eftersom jag inte kommer ihåg nåt så spelar det ju ingen roll :) Det var iaf jätteroligt att få träffa Janina. Fick jobba två dagar oxå, det tackar plånboken för :)

Tror att jag är lite lätt pojkvänsfrustrerad nu. Drömmer om alla slags möjliga pojkar just nu. I går natt skulle jag åka till Gbg på en Will Smith konsert(?!) På bussen dit träffade jag Idol-Johan. Så vi blev ett par. Har ingen aning om hur han dök upp i skallen haha. Sen härom natten dejtade jag Dr Karev från Greys Anatomy. Det var inte helt fel. Nog för att han inte är snyggast i serien, men han var en perfekt pojkvän :) 

Har även drömt mycket om döden på olika sätt. Bl.a. har jag sett mig själv som spöke. Undrar vad mitt undermedvetna håller på med egentligen...

Ska nog ta tillbaka min lunar nu...ändå inga som är inne på den här sidan. På lunar får man ju nån slags respons iaf
:)

Kommentarer
» Rymdkatten

Va? ska du bli lunare igen?

2007-04-11 00:08:08
URL: http://rymdkatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback