Rakt upp i luften...

Vaknade med panik imorse, kunde inte sova för den jävla uppsatsens skull. Det kommer aldrig att gå, det blir ingen uppsats helt enkelt. Men kommer ju ändå inte få nå lärarjobb så det kvittar väl :)

Gick ut och gick med Jenny istället. Det hjälpte, för halvvägs hade jag glömt bort min onda magen och den jävla uppsatsen. Vi gick upp till storhöjden, stolt! För er som inte vet vad det inne bär så är det typ 100 km rakt upp i luften (inte överdrivet jag lovar) ;). Blev jobbig kan jag säga. Vi stannade vid utkikstronet och fick vatten. Hittade den perfekta presenten till en viss person där, om den nu hade förtjänat den och om jag hade varit rik
:)

Nu ska jag äta, duscha och sen till arbetsförmedligen...wiiieee...NOT! Sen ska jag roa mig med att åka till Hällefors och kolla på när Jenny jobbar. Ska även träffa A-K ikväll på lite te. Nån som kan förstå varför det inte blir nån uppsats gjord för mig? ;P Jag lägger ju verkligen ner så mycket energi. Och inte ägnar mig åt en massa annat.... Men men ser fram emot en till sömnlös natt och att inte orka äta imorrn. Jag kan ju iaf bli smal på det här sättet
;P

Kommentarer
» sara

Jag hade oxå behövt gå den där prommen kan jag lova:-P

2007-04-17 14:36:57
URL: http://frokenfinemang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback