Pojkbesök hela helgen...

Är fortfarande hur uttråkad som helst. Men nu har jag iaf en liten plan, ingen speciellt rolig plan men en plan iaf! Ska hoppa in i duschen, smörja in mig i min nya "brun-lotion" (se om den är nåt att ha), hoppa i myskläder (igen) sen ska jag äta godis och kolla på film.

Va nyss ut till ica en sväng. Vilket väder jag har missat hela dagen. Kan ju inte ha balkongdörren öppen än heller. Balkongen är ju inte helt kattsäkrad än. Och nu är det ju inte bara jag och tjejerna här. Vi har ju pojkbesök :) Claes-Jörgen är här i helgen.

Nej om jag skulle sätta min plan i verket...

Just ja, jag är inte otrevlig på lunar. Den krånglar så jag kan inte ansöka om att bli vän med nån. Bara så ni vet!

Kommentarer
» Anonym

Har du inga pojkbesök på två ben..???
Kramisar från JC

2007-04-14 15:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback