Oväntat besk...

Snacka om att jag fick oväntat besök nu :) Kom nyss hem från jobbet, tänkte tanken att jag skulle låsa dörren men gjorde det inte. La mig i soffa och började små äta lite på mitt påskgodis. Så hör jag att dörren öppnas utan att nån knackar eller ringer på. In kommer en liten kille på ca 5 år som jag aldrig sett förut. Han traskar ända in i rummet och konstaterar att ni har fina katter. Självklart tackade jag :) Sen visar han mig sina döskallar på skorna. Så hör jag utifrån trappuppgången "ursäkta". Så utanför min dörr står typ en hel familj, på en två-tre barn till, en mamma, pappa och en farmor/mormor. Den lilla killen har tydligen bara klivit in i första bästa dörr :) De skulle till nån av grannarna :) Modig unge måste jag säga, han var inte ett dugg rädd eller blyg för mig. Men man borde tycka att han borde ha insett att han gått fel eller? Speciellt när han såg mig. Men han trodde säkert att att han hade kommit rätt eftersom han inte trodde att jag bodde ensam :)

Jaja det livade upp dagen iaf :) Nu ska jag sova lite middag, eftersom jag blev väckt 6,45 och var på jobbet 6,55.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback