Morgonshopping...

Kunde inte låta bli, fick Josefssonskatalogen idag. Hittade en söt snickarkjol (vet inte om det är min grej eller om det är modernt men jag ska testa den iaf ) sen kollade jag runt lite till, och hittade en söt sommarklänning för bara 99 kr :P Fast det är svårt med storlekarna, hoppas att jag inte tog kjolen förstor, men de ska väl inte sitta tajt eller? Skulle aldrig ha köpte det om inte Jenny skickat sin rabattkod så jag fick 50% på snickarkjolen (tack så jättemycket för rabatten Gumman!).Eller jo det hade jag, för jag själv hade 30% men jag skyller allt på henne ;P Men nu MÅSTE det vara färdighandlat ett tag, men har man väl börjat är det svårt att sluta...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback