Ingen bebis på G här inte...

Idag blev jag väckt 07.53. Mitt kära jobb som ville att jag skulle jobba. Och efter gårdagen hade jag ju inte råd att säga nej :) Medan jag och en kollega var hos en pensionär blev jag sjukt yr, blir aldrig det annas. Tyckte att det var lite pinsamt men jag var tvungen och gå och sätta mig två gånger för att inte svimma. Hellre det än att ramla ihop. Som tur var tog pensionärens fru det riktigt bra, hon kan vara lite petig annars :) Sen berättade jag det för en annan arbetskamrat. Och hon tolkade mina svimatack som att jag skulle vara med barn. Hon frågade om jag hade nåt fuffens för mig. Tror inte riktigt att hon trodde mig när jag försäkrade henne om att det inte finns nån bebis i min mage :) Hon bara konstaterade att hon varit yr när hon var gravid, att det var så det började för henne, och att pensionärens fru nog hade tänkt samma sak :) Så vi får väl se om det blir nåt bebisrykte runt mig nu. Hoppas verkligen inte det! Jag är naturligt tjock bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback