Hundkaka...

Idag fick jag fika erbjudande, och det kunde jag ju naturligtvis inte tacka nej till :) När jag kom informerade Max mig att det var hundkaka (sockerkaka i hundform) vi skulle få. Den var riktigt god :) Inte nog med att jag fick fika, jag fick en diskborste och en blomma (en aloe vera) också. Sassa tackar. Kollade på diskborsten på ikea sist, men var för snål (9kr är dyrt ;P). Som tur var hade Jenny ingen använding för sin, så nu har jag en grön istället för en orange. Tycker inte om oranget. 

Imorrn ska jag till Karlstad, till min handledare. Då börjar allvaret. Fast det borde ha börjat för länge länge sen... Får skjuts av Jenny, snällt av henne, så jag slipper en massa dötid i Karlstad. Kan lika gärna ge henne bensinpengar som att köpa bussbiljett. Blir typ samma pris. Vi ska nog en sväng till ÖB också
:)

Nu har jag ny lunar igen. KillerSassa3. 3 Är för att det är min tredje KillerSassa lunar. Den allra första jag gjorde försvann för att jag inte var inne på den. Så sen har jag fortsatt med det namnet, alla 3 gångerna :) Har den bara för att läsa bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback