Försäkring eller inte?

Satt just och kollade vad det kostar att försäkra mina små änglar. Det skulle bli 120kr/mån för båda två hos agria. Det är inte så dyrt. Kanske vore bra att ha, speciellt om de ska börja vara på balkongen nu...

Idag har jag köpt en godisskål, så jag har nåt att ha påskgodiset i :) Ville egentligen ha en påskskål, typ en höna eller nåt men det fanns ingen på erikshjälpen (har inte råd att köpa någon på nåt annat ställe) Så nu har jag ett hjärta som skål istället. Köpte även ett till troll, så nu fick trollfamiljen tillökning av en faster :) Eller ja ska det nu bli sant allt det här så var det mamma som betalade allt. Men de kostade bara 10 kr st. Sen att jag köpte en till skål för 10 kr och en potatispress för 35 behövs ju inte nämnas ;)

På tal om min kära mor, hon tatuerade sig idag igen. Så nu har hon 2 st.
Duktig mamma :)

Nu ska jag diska! Eventuellt torka lite i köket oxå, bättre att göra det nu än imorrn när jag ändå har fullt upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback