En massa gojja...

Idag ska jag träffa Janina, ska bli sååå kul, kommer knappt ihåg när jag träffade henne sist. Vi ska ta en sväng på stadenstorg.

Blev nöjd med håret igår, den där Jenny hon kan allt. Egentligen hade det ju inte gjort nåt om jag blivit gul, det är ju ändå den årstiden nu
;)

Min söta lillebror, bjöd mig på solning igår, det behövde jag. Ska försöka sola en gång till den här veckan.

Håll tummarna för att jag får jobba mer nu oxå, ringde min chef igår, så det kanske kan finnas nån vecka extra att få :)

Hoppas på att bli och må bättre snart oxå, har blivit lite illamående nu på senate tiden när jag äter. Inge kul. Det försvinner precis som när jag typ är hungrig igen och ska äta, och då börjar allt om igen. Det är väl egentligen bara bra, borde skära ner lite på matintaget ändå :) Ska iaf ut och röra på mig idag, med
Jenny :)

Nu ringde mamma, så jag lär sluta skriva en massa gojja, och gå och låsa upp dörren åt henne så hon kommer in när hon kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback