Drömmar...

Har sjunde himlen på på tvn just nu. Dom pratade om dagböcker nyss. Då kom jag på vad jag drömde inatt. Jag drömde att mamma frågade mig om jag tyckte att det kändes bra att min bror läste min dagbok. Då visade det sig att min lillebror höll på att läsa min dagbok. Och jag fattade inte hur han fått tag på den. Jag har faktiskt en dagbok, men det är några år sen jag skrev i den nu tror jag. Synd egentligen. Man borde anteckna lite om vad som händer i ens liv oftare. fast nu bloggar jag ju iaf. och brukar skriva ut det jag skriver och spara det. Tänk vad visa vanliga vardagssaker kan påminna en om vad man drömt. Min mormor pratade sin tänder härom dagen, då kom jag på att jag under natten hade drömt att jag hade tappat alla mina, när jag åkte karusell och inte satt fast ordentligt, så jag slog mig. Det var en sjuk dröm, riktigt äckligt kändes det att spotta ut alla tänder :)

Nu kommer mitt matsällskap. Maaaaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback