"Den snuskigaste hemligheten"

Imorse låg jag och läste VR i sängen (hellre det än att plugga) Måste säga att jag håller med killensid 68. Jag förstår mig inte heller på alla barngrejer på vuxnas trosor. Fast jag är väl mest emot HM och deras Snobbengrejer. Jag vet inte varför jag är så emot det. Men jag vill nog hellre känna mig fin även om det så bara är i mina vanliga bomullstrosor. Vill inte ha söta små barnsaker på. Men okej, nu råkar jag ha ett par randiga trosor som det är står snobben på, ingen figur, missade att det var det på när jag beställde dem. Det jag kan försvara mig med är att jag iaf har dem som menstrosor, så de kommer på typ var fjärde vecka... Tror inte att killar köper kalsonger med sagofigurer på...

Ja det var bara det jag hade att säga just nu, nu ska jag leka med Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback