Bitter eller inte bitter?

Jag tycker att många människor pratat om att de är tillbaka på ruta ett igen av olika anledningar, och jag kom just på att det är jag med. Jag står precis på samma ställe som för ett år sen när det gäller kärlek... Ska det va så? Så hur länge får jag vara bitter nu? Egentligen vill jag inte ens vara bitter för det tar så mycket energi och det är jobbigt. Men lite surfitta måste jag väl få vara, det hör ju till när man heter Sabina ;) Jag har verkligen lagt allt mitt hopp till sommaren nu, jag räknar med att solen ska göra mig glad. Hmm undrar hur besviken jag kommer bli när sommaren väl kommer ;) Fast nu tror jag ju på ödet så det är väl meningen med allt det här på nåt vis, så det är bara att se vad som händer härnäst :) Ingen som har en pojke över till mig? ;P

Snart är det dags för mat och dusch, ska jobba idag. Skulle egentligen vilja ut och titta på människor och nån brasa men pengarna behövs, speciellt om jag vill åka och hälsa på
Mikaela :)

Tror att jag ska roa mig med att sno en till lista av Rymdkatten, det brukar pigga upp
:)

Gud vilken chock jag fick nu, råkade visst glömma att skriva blogg i adressen och fick de här två stirrandes på mig.
www.rymdkatten.se Lite läskigt var det, innan jag fattade att jag skrivit fel hann jag fundera på vad Anna gjort med sin sida egentligen haha :)


Tre saker jag inte förstår:
- Tyska
- Matte
- Pojkar

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- Digitalkamera
- Stegräknare
- Tv-dosan

Tre saker jag gör just nu:
- Tittar på Desperate housewives
- Längar efter att få mysa
- Ser fram emot sommaren

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Få barn
- Vinna en massa pengar ;P
- Skriva en barnbok

Tre saker jag kan göra:
- Laga mat
- Prata skit
- Äta godis

Tre saker jag inte kan:
- Bli smal
- Köra bil
- Matte

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Mig ;)
- Fågelkvitter ock kluckande vatten
- Paus

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Köra bil
- Skriva bra
- Engelska flyttande

Tre favoriträtter:
- Smörgåstårta (min egen)
- Grillat
- Lax

Tre personer jag utmanar
 Upp till var och en...

Det här var riktigt svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback